Friday 30 September 2011

Rindunya Aku...

Assalamualaikum...

Lama dah aku x update blog nie..sbenarnya aku masi mau adopt ngan blog nie...hehhe...baru-baru nie..ada beberapa kes yang berlaku kat klas aku..tp,aku xtau la napa sem nie yg nmpak sgt...member aku yg sorang nie pelik skit bha gayanya...trlalu bnyk hint yg aku bg utk sedarkan dia..aku xtau la dia sdar atau x..aku cuba mau jelaskan kat dia..tp,aku tkut kami ada selisih fhm nti..aku tkut jd mcm kjadian FORM 5 lg...huhuhu..knangan 2 aku xdpt lupakan..kalo aku ingt blik kompom air mata aku jtuh dgn deras skali...

Apa yg aku rindu sbenarnya nie??heheh...

Sbenarnya aku rindukan smua classmate aku tme skolah menengah...aku bnyak blajar ertinya pdahabatan msa aku msuk & gabung ngan member yg baik2..yg sling tolong mnolong..smuanya..D klas 2 jgak aku blajar ertinya jd sorng yg professional dlm wat keja..Aku msuk poli ..bnyak yg aku blajar..mcm2 org yg aku jmpa..aku akui..bkn smua tp rata-ratanya..mmg sush mau bkerjasama...
Aku rindu ngan klas 5 PERDANA batch 2009...rndu yg amat sgt..kalian la kwan sekelas yg paling THE BEST...

Aku tau..aku bkn baik pn..tp,aku xmau jgak kwan2 aku jau tsasar bla dpt 1 anugerah(lupa diri)...bknnya mau trip baik..tp..aku btul syg smua kwan2 yg aku knal...Hatijah,Siti Hajar,Dg,Ayuni..Aku syg kmu smua.. Harap psahabatan kta tjalin slamanya....

classmate aku tme 5 perdana ...syg kmu...sgt2...sayang sgt...xtau mau ungkapkn mcm mn lg...




                                                                Sayang kmu smua tau!!


                                                                        Syg ko tij!!!

1 comment:

  1. sedih ak bca.... huhuhuhuhu
    syang ko juga.... :)
    huhuhuhu :')

    ReplyDelete