Saturday 9 July 2011

New Sem New Life..

Assalamualaikum...

Sem bru dah stat..stat open poli jak la..stat open module blum lg..Alhamdulillah..aku masi mampu continue pngajian aku lg..wpun result mnurun dr sem lpas..Sem bru nie wat aku x sbar2 mau stat kuliah..tp..d sbbkn cti yg agak lma pnyakit malas mnyerang la plak..Mmg lucu la jgak tme pndaftarn khamis lalu..Dlm msa 2 bulan nie..bnyak prubahan yg aku tgk kat poli dan khususnya kwan2 aku..tme kmi stat cuti..bakal gerai yg dorng ckap 2 blum siap lg..skarang pn blum siap jgak aku tngk cma ada prubahan bab dah ada dinding ngan atapnya..heheh..Jumlah plajar pn ada prubahan jgak..klas kmi studentnya mkin kurng dr sem lpas..kwan2 aku plak..mcm2 rupa dah aku tgk..mcm rupa artis pn ada jgak..yg bgaya makin bgaya..Hbat2..bnyk kmajuan..heheh..
Yg paling pnting..hehhe...aku rsa smua pelajar pn rsa gtu jgak..sem dpan dah stat Li..xtau la mcm mn agaknya kdaan nie nti..Rmai kwn aku bsemangat..Xsbar2 yea..heheh..bez sngat kali..Aku mau cba pupuk smangat bru untuk sem bru nie..hrap2 bjaya la..hehe..subjek pn mcm sush jak aku tngk..Hrap2 x la ssush yg aku fkirkn..heheh..Semoga,sem bru nie mmatangkn aku dlm memilih dan mnentukan  sesuatu keadaan..

Wassalam...

No comments:

Post a Comment