Monday 27 June 2011

Pertama & Slamanya..

Assalamualaikum..

Holla....Salam Ukhuwah..
Nie kali pertama aku wat blog..tue pn ada sorang member aku nie yg suruh wat..heheh..lucu jgak mula-mula wat nie..Sebelum nie,aku slalu dgar dr kwan2 aku jak pasal blog nie tp xpernah pn mau ambil kisah btul juz dgar2 bgtu jak.. Intro nya brmula dari aku tgk blog member aku nie kat fb..sblum nie mmg slalu tgk blog dia pn..heheh..cma kali nie len ckit bab membuka hati aku untuk mncuba bnda nie..Pas 2 dia bgtau aku psal satu plan yg mau d kongsi ngan aku kat blog nie.. Dstu la titik permulaan aku start wat blog.. Tidak dapat dinafikan lagi kn..pkembangan teknologi sekarang semakin maju dan maju...Perkembangan sebegini amat baik sebenarnya tetapi disebabkan sesetengah sikap kita yang menyebabkan benda yang baik nie menjadi buruk..heheh..tetapi besalah kn "setiap bnda yg dcipta ada baik dan buruknya"..Sbnarnya aku xpndai tulis mcm nie..maklumla lama sngat tnggalkan zaman menulis panjang2..heheh..xla lma sngat sbenarnya...Stakat nie dlu la pmbukaan blog bru nie.. 
Wassalam...

1 comment: